Máster en Administración de Empresas (MBA) con Turismo y Hostelería
Online Malta
DURACIÓN
18 up to 36 Months
IDIOMAS
Inglés
PASO
Tiempo completo, Tiempo Parcial
FECHA LIMITE DE APLICACIÓN
Solicitar fecha límite de solicitud
FECHA DE INICIO MÁS TEMPRANA
Apr 2025
TASAS DE MATRÍCULA
EUR 21.000
FORMATO DE ESTUDIO
Enseñanza a distancia
Introducción
¡Presentamos nuestro Máster en Administración de Empresas (MBA) con Turismo y Hostelería! Este programa de 18 meses, que consta de 90 créditos europeos, ofrece un título de Máster de nivel 7 en el Marco Europeo de Cualificaciones. Experimenta un viaje de estudio en línea interactivo, personalizado e innovador con un enfoque dedicado a dominar las complejidades de la gestión del turismo y la hostelería. Eleva tus perspectivas profesionales en estas dinámicas industrias con nuestro completo plan de estudios diseñado para satisfacer las demandas del mercado global actual.
El MBA en Turismo y Hostelería consta de tres niveles diferentes. En el primer nivel, de lanzamiento, los alumnos conocerán las principales herramientas, teorías, modelos y conceptos sobre cómo gestionar una pequeña y mediana empresa moderna. El segundo nivel -profundización- abarca temas de actualidad y teorías emergentes para preparar a los alumnos para futuros retos y oportunidades. El tercer nivel (especialización) permite a los alumnos centrarse en el turismo y la hostelería, incluido su proyecto final de máster.
Admisión
Plan de estudios
Full Time
Phase 1: Launching
- Month 1: Digital and Sustainable Business Strategies (5 ECTS)
- Month 2: Leadership for a Sustainable World (5 ECTS)
- Month 3: Applied Research Methods and Data Science (5 ECTS)
- Month 4: Digital Marketing (5 ECTS)
- Month 5: Finance for Decision Makers (5 ECTS)
- Month 6: Organisational Psychology and Human Resources Management (5 ECTS)
Phase 2: Deepening
- Month 7: Entrepreneurship and Disruptive Innovation (5 ECTS)
- Month 8: Operations and Business Intelligence (5 ECTS)
- Month 9: Global Network Strategies and Ecosystems (5 ECTS)
- Month 10: Leadership in a Networked World (5 ECTS)
- Month 11: Business Informatics for the Digital Economy (5 ECTS)
- Month 12: Artificial Intelligence for Business (5 ECTS)
Phase 3: Specializing
- Mes 13-14: Gestión Turística y Hotelera (10 ECTS)
- Month 15-18: Final Master Project (20 ECTS)
Part-Time
Phase 1: Launching
- Month 1-2: Digital and Sustainable Business Strategies (5 ECTS)
- Month 3-4: Leadership for a Sustainable World (5 ECTS)
- Month 5-6: Applied Research Methods and Data Science (5 ECTS)
- Month 7-8: Digital Marketing (5 ECTS)
- Month 9-10: Finance for Decision Makers (5 ECTS)
- Month 11-12: Organisational Psychology and Human Resources Management (5 ECTS)
Phase 2: Deepening
- Month 13-14: Entrepreneurship and Disruptive Innovation (5 ECTS)
- Month 15-16: Operations and Business Intelligence (5 ECTS)
- Month 17-18: Global Network Strategies and Ecosystems (5 ECTS)
- Month 19-20: Leadership in a Networked World (5 ECTS)
- Month 21-22: Business Informatics for the Digital Economy (5 ECTS)
- Month 23-24: Artificial Intelligence for Business (5 ECTS)
Total ECTS – Deepening Phase
Phase 3: Specializing
- Mes 25-28: Gestión Turística y Hotelera (10 ECTS)
- Month 29-36: Final Master Project (20 ECTS)
Teaching, Learning, and Assessment Procedures
EIM uses an appropriate mix of teaching and learning methods that allow learners with different learning styles and abilities to successfully complete our degree courses. The didactic approach is based on an Oxbridge-style tutorial teaching and learning approach which is highly fit for interactive and student-centered learning that promotes the active participation of students and a personal learning experience.
The program has a varied range of learning activities embedded within the content for each module. The assessment of the study performance includes a combination of feedforward by lecturers and peers on partial works developed for each tutorial and a final examination. The chosen examination format for each module is aligned with the specific learning outcomes of this module.
The assessments are based on the combined evaluation of partial works delivered for each tutorial and of the final examination. All assessments are corroborated by a second qualified lecturer or coach. To secure the originality of the case study developed, the final assessment includes an oral presentation component where students present their final case study.
Grading Systems
- Distinction (80-100%)
- Merit (65-79%)
- Pass (50-64%)
- Fail (0-49%)